top of page

Meest gestelde vragen

Veel mensen stellen ons vragen, die we voor u vast hier hebben beantwoord. Natuurlijk mag u ons altijd benaderen als u extra informatie nodig hebt.

 

Verblijf

Hoe laat mogen we arriveren?

Onze Bed & Breakfast is op de dag van aankomst beschikbaar vanaf 15.00 uur

 

Tot hoe lang mogen we blijven?

Op de dag van vertrek mogen jullie tot 11.00 uur gebruik maken van de Bed & Breakfast

 

Moeten wij zelf badlakens of handdoeken meenemen?

Nee, we leggen een set handdoeken klaar.

 

Hoe verloopt de betaling? 

Wij vragen om vooraf te betalen tenzij anders is overeengekomen tijdens de boeking. Bij vooruit betalen verzorgen wij tijdens de betaling een betalingslink. 

 

Waarom word ik opgenomen in het nachtregister?

Het verblijf wordt met jullie naam, woonplaats, ID soort en ID nummer opgenomen in het nachtregister. Dat is een wettelijke vereiste waaraan een B&B moet voldoen. 

 

Mogen wij onze hond meenemen?

Huisdieren zijn niet toegestaan.

 

Mag er gerookt worden?

In onze Bed & Breakfast mag niet gerookt worden. Ook op het balkon is roken helaas niet toegestaan. Deze keuze is gemaakt omdat er helaas slechte ervaringen mee zijn.

 

Waarom moeten wij toeristenbelasting betalen?

Alle gasten die niet uit de gemeente Oostellingwerf komen, betalen toeristenbelasting. Dat is een belasting die een-op-een betaald moet worden aan de gemeente. Eens per jaar krijgt onze B&B een aanslag voor het gehele jaar. Dan moeten wij die belasting dus van alle gasten van buiten onze gemeente, ongeacht leeftijd, in een keer betalen. Wij verdienen daar niets aan. 

 

Ontbijt

Is het ontbijt ingegrepen?

Ons ontbijt zit niet bij de overnachting inbegrepen. Deze keuze is gemaakt omdat er soms gasten zijn die niet of weinig ontbijten. Deze kun je bij bestellen tegen betaling

 

Serveert u ook een glutenvrij, lactosevrij, zout of suikervrij ontbijt?

Het kan natuurlijk zijn dat je voorkeur hebt in het bovenstaande. Geef dit aan en wij proberen een passend ontbijt aan te bieden. Hier zal wel een meerprijs bij komen.

 

Ik heb speciale ontbijtwensen, kan ik dat aangeven?

Natuurlijk mag je jouw wensen kenbaar maken. Wij doen er alles aan om aan je verzoek te voldoen. Als je bijvoorbeeld allergisch bent of liever bepaalde producten niet eet, dan houden wij daar rekening mee. 

bottom of page